یزدفردا: رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: مشارکت تا این لحظه در سراسر استان در شعب اخذ رای خوب بوده و با استقبال بی نظیر نسبت به انتخابات دوره قبل روبه‌رو هستیم.

به گزارش یزدفردا: رحمان جلالی صبح امروز هشتم تیرماه با حضور در اتاق خبر ستاد انتخابات استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ساعت ۶ صبح امروز کار اتاق وضعیت ستاد انتخابات آغاز شده و هر ۲۴۲۸ شعبه اخذ رای راس ساعت ۸ کار خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به کنترل همه شعب اخذ رای از طریق مانیتورینگ اتاق وضعیت ستاد انتخابات افزود: کار رای‌گیری در نقاط صعب‌العبور نیز در حال پیگیری است و شعب اخذ رای سیار کار خود را آغاز کرده‌اند.

جلالی بیان کرد: تاکنون با همت مجموعه انتظامی، نظامی و امنیتی هیچ حاشیه امنیتی در استان کرمان نداشتیم و کار شعب به صورت عادی در حال پیگیری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: مشارکت تا این لحظه در سراسر استان در شعب اخذ رای خوب بوده و با استقبال بی نظیر نسبت به انتخابات دوره قبل روبه‌رو هستیم و نویدبخش ثبت برگ زرین دیگری توسط مردم کرمان است.

وی با اشاره به پیش‌بینی بالگرد برای حضور در نقاط صعب‌العبور اظهار کرد: اکثر موانع نقاط صعب العبور با همت کمیته زیرساخت و زیربنایی رفع شده و برنامه این است نباید فردی در سراسر استان باشد که بخواهد رای بدهد و نتوانیم رای او را اخذ کنیم و جایی که نیاز به بالگرد باشد، امکان استفاده وجود دارد.

جلالی در پایان بیان کرد: با توجه به جلسات توجیهی قبل از برگزاری انتخابات، فضای همدلی خیلی خوبی در ستاد انتخابات و بین رؤسای ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری برقرار است و رقابت مومنانه‌ای شکل گرفته و هیچ حاشیه‌ای در تبلیغات و پرونده منجر به جرائم انتخاباتی نداشتیم که نشان از انتخابات سالم است.

وی افزود: توصیه این است فضای همدلی و برادرانه‌ای که تا امروز بوده، حفظ شود که برکاتش برای نظام و اقتدار ایران و در راستای ایران قوی تعریف می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا